Noderīgas aplikācijas veselībai

03.02.2016

Pasaules veselības organizācija iesaka, ka  lai cilvēks būtu vesels, nostiprinātu imunitāti - Dienā jānoiet 10 000 soļu vai 7 kilometri. Bet – katru dienu!

Tas ir aptuveni pusotras stundas gājiens, ko var arī sadalīt – puse no rīta un puse vakarā. Var arī pusstundu pavingrot, lai vaigos iesitas sārtums. 

Bet kā zināt, cik daudz tas ir? Te palīgā var nākt dažādas aplikācijas – meklētājā var ierakstīt podometrs jeb soļu skaitītājs un bez maksas savā tālrunī var iedabūt dažādas aplikācijas. Vienas tikai mērīs soļu skaitu, citas aprēķinās kalorijas, bet dažas spēs atcerēties arī noietos maršrutus.

Vēl kāda aplikācija - "Moves" jeb "Kustības" ir aplikācija, kas skaita lietotāja kustības.
Soli pa solim tiks reģistrētas visas dienas gaitā veiktās aktivitātes, un varēsiet novērtēt, cik daudz esat kustējušies – soļi, pakāpieni un pat mītie pedāļi – viss būs iegrāmatots. Aplikācija arī aprēķina to, cik daudz kaloriju sadedzināts.
Tas viss tiek pasniegts, kā viegli uztverama laika līnija, lai aplikācija būtu ērti lietojama. 

Soļojot ar ātrumu vismaz 8 km/h jūs sadedzināsiet vairāk kaloriju, nekā ja tādā pašā ātrumā, t. i., lēni skriesiet, raksta The Journal of Sports medicine and Physical fitness.
Un būsim reāli – stundu ir vieglāk staigāt, nekā skriet – ja vien protams cilvēks nav maratonists. 


Facebook Draugiem Twitter Instagram