Aicina uzslavēt labākos klientu apkalpošanas speciālistus

11.09.2018

Valsts kanceleja uzsāk laba servisa kustības kampaņu.
Tās laikā uzmanība tiks pievērsta valsts pārvaldes darbiniekiem, mudinot iedzīvotājus balsot par kompetentākajiem un atsaucīgākajiem klientu konsultantiem, tādējādi nosakot, kas šogad būs gada Klientu apkalpošanas Goda balvas saņēmēji.

Laba servisa kustība kļuvusi par tradīciju, un šis ir jau ceturtais gads, kopš iedzīvotājiem iespējams ne tikai klātienē pateikties vai uzslavēt valsts pārvaldē strādājošu klientu apkalpošanas speciālistu, bet savu “paldies” nodot arī balsojuma veidā vietnē www.mazaksslogs.gov.lv un mobilajā lietotnē “Futbols”. Tajās iestādēs, kurās izvietotas balsošanas urnas, savu balsi iespējams nodot arī ar balsošanas biļetena starpniecību. Balsošanas laiks ir no  12. septembra līdz 11. novembrim.

“Lepojamies ar šo kustību, jo īpaši - redzot, ka katru gadu arvien pieaug to iedzīvotāju skaits, kas balso par labākajiem klientu apkalpošanas speciālistiem. Nav tiesa, ka “latvietim latvietis visgardākais kumoss” - mēs protam arī priecāties par otru un novērtēt viņa sniegumu, pasakot paldies, paslavējot. Tieši par to ir šī balva. Un prieks ir ne tikai balvu saņēmējiem, bet arī katram, kurš ir balsojis un savu “paldies” padarījis paliekošāku. Mums ir nepieciešamas šāda veida iniciatīvas, jo tās veicina sabiedrības saliedēšanos, savstarpējas pieklājības kultūru. Un tādējādi mēs kā sabiedrība tikai augam,” pauž Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis.

Pērn “Klientu apkalpošanas Goda balvu” saņēma Valsts ieņēmumu dienesta Bauskas klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Iveta Liepa, Valsts asinsdonoru centra transfuzioloģijas māsa Lilija Obuševa un Valsts zemes dienesta Daugavpils klientu apkalpošanas centra konsultante Anna Urbanoviča. Savukārt atsaucīgākās iestādes titulu guva Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālā filiāle.



Facebook Draugiem Twitter Instagram